gokväll

Kom hem från olle för ett litet tag sedan, har vart där 24timmar så det kändes som att det var dags att ta sig i kragen och komma hem igen. Igår käkade vi som vi förtjänade: bullar med mjölk, chirre med beasåssmak och några kinderägg, hur gott som helst!! sen såg vi seven pounds också som var väldigt bra! Idag var jag förbi balderskolan en sväng och det kändes exakt som att vi hade rast och alla andra ville gå på stan men jag ville sitta i soffan och dricka kaffe med Janne (Jättekul att träffa honom, han hälsade så himla mycket till dig sara!)

Sen gick vi en promme kring mobacken och pratade om livet (jag och olivia då, janne rättade prov) En grej fastnade jag så mycket för och jag har egentligen aldrig tänkt på det även fast jag kanske borde. Vet inte hur jag ska börja men ska försöka säga det lika bra som olle gjorde. Livet är kort, man lever bara en gång. Varför ska man då omge sig men människor som får en att må dåligt? Nu menar jag inte att alla personer i mitt liv är dumma i huvet och gör mig illa, tvärt om! Men dom där enstaka människorna som sprider dålig energi omkring sig, medvetet eller omedvetet. Varför kan man inte bara stänga dessa ute och slippa att må dåligt? Tycker i och för sig att jag brukar vara ganska duktig på det, eller det är väl bara sån jag är att jag oftast säger det jag tycker och gillar jag inte någon så vill jag inte umgås med den. Fast det finns ju också dom som man egentligen tycker om, men dom lyckas bara inte att låta bli att vara fittor rent ut sagt. Vad gör man med dom egentligen?

Nu ska jag duscha, sen dricka te och läsa NATTIS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

emma??;););)

2009-10-06 @ 22:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0