tandis

Nu sitter man här igen, ännu en måndag. Tänkte just skriva världelös måndag men egentligen tycker jag inte så, jag tycker att det är en riktigt trevlig måndag faktiskt om jag ska vara ärlig. Solen skiner, det ser ändå ganska härligt ut ute även om jag vet innerst inne att det är svinäckelkallt men det gör inte så himla mycket då jag är här inne i värmen.

Vet inte hur jag ska beskriva helgen, knäpp är väl ett ganska bra ord. Var livrädd för mobilen hela dan igår och vågade inte kika på den förrens kring 22 någon gång. Jag gjorde missen att ringa hela min telefonlista där kring 5 i lördags, väldigt bra jobbat!!! Men det var ingen stor skada skedd förutom att olle blev lite sur att jag inte gick att nå då hon hade tråkigt på jobbet. Var hos elinda först i alla fall, i lördags. Sen åkte vi till balzac jag elinda och sara, olle och maggan var nyktra och käkade på frasses istället. Det var väl rätt så kul, förutom att jag höll på att bli av med skallen och hela håret då någon liten tjej fick ett psykutbrott.. man kan ju tro att det är en grej som man blir ganska arg för, men hade ni sett henne så hade ni förmodligen bara tyckt synd om stackarn som nog inte har det så lätt. Hår växer ju alltid ut, en hjärna är lite svårare att odla fram.

Det var allt jag hade att komma med just nu, ska käka sen åka till tandläkaren. PUUUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha.. vad har nu hänt

2009-10-05 @ 20:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0