brrrråååååååå

NU är jag på gång igen efter den lilla svackan. Jag och pappa såg just det där letterman klippet som förmodligen alla redan sett och hällde i oss kaffe (fast här hemma är det är mer som svart gift) vet inte riktigt vad jag ska säga om det, jobbigt att se. Som idol igår ungefär, jag vet att dom är riktigt duktiga hela högen och att jag inte skulle vara en procent så bra. Men jag har så svårt för dom som får små (cp)ryck på scenen, jättejobbigt!! det är kanske coolt och speciellt och man har scennärvaro osvosv men jag mår dåligt av att kolla på det. Var tvungen att slå över till en annan kanal. MEN NICKLAS HERREGUD JAG SMÄLTE! satt och fnissade som en nykär liten 12åring och röstade dessutom dum som jag är från mobilen då jag lika gärna hade kunnat resa mig från fotöljen och ringa.. Jaja nog sagt om det. IKVÄLL så kör vi med allt med det innebär! Ska ta en promme kring mobacken nu, tror det är det skönaste som finns och sen tror jag också att hösten är det finaste som finns! Hur vackert som helt med alla löv och träd och färger! Vi ses ikväll som sagt, jättekul att elinda ska med också!

PUUUUUUUUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0