AJ

Sitter här med en förlamad arm... gör så jävla skit ont och ännu mer än vad det egentligen skulle ha gjort för jag sitter och inbillar mig att den ska trilla av snart, armen då. Tog vaccinet idag, skiter i om det stavas så för jag tycker så synd om mig själv just nu. Sen är jag riktigt jävla sur också. Simon var väldigt snäll igår och skickade länkar och olika youtubeklipp på folk som blivit förlamade och handikappade av sprutan. Sen en äcklig skitblogg där nån knarkande hiphopkille hade skrivit ihop en uppsats om hur svininfluensan var ihopkokad av medicinföretagen och att dom egentligen bara blandat lite grejer i den där sprutan, dom vet inte hur det funkar och i princip att dom vill att alla ska dö egentligen för att befolkningen på jorden inte ska bli för stor. Läkarna försöker "varna oss" i tidningarna, men det står inte rätt ut utan man ska tydligen läsa mellan raderna där. Helvette så förbannad jag blir. Jag blir så arg att jag nästan sprängs. Den där lilla sorgliga människan vill alltså få oss alla att tro att världen är så sorglig och tragisk, att alla är psykopater som saknar medkänslor och bara tänker på sig själva och att det skulle vara väldigt trevligt om man kunde utrota nån million för att ge lite mer utrymme till dom som var smarta nog att avstå från den här jäkla sprutan. Har han mot förmodan rätt och jag blir apatisk eller autistiks eller rullstolsbunden så ska jag döda någon. Jag sa det till pappa och han skrattade och sa att han skulle hjälpa till om det hände, tror inte han förväntar sig det men nu ha han lovat i alla fall.. Sen sa han nått om aids också (puckokillen) att FN smittar alla i afrika för att minska befolkningen. Det är därför många är sjuka där. Åh herregud, nu kan jag inte ens tänka på det längre för jag tror jag kräks. Höll förresten på att göra det då jag tog sprutan också, var så nervös att jag satt där och skämdes. Tur att pappa satt brevid i alla fall.

Har så mycket att göra egentligen men nu tog det bara stopp (kanske blev apatisk ändå??) Måste boka om biljetten om jag ska till stockholm i helgen och packa och köpa en million saker och färga håret och tvätta av datorn för den ska på lagning (brukar sitta vid den och käka grapefrukt och granatäpple, jag vet jag är en riktig slusk som sölar på den men det kan inte hjälpas, det skvättar ju så himla mcyket från dom där rackarna) Sen kom jag på en plan idag också. En jättesmart plan som jag är riktigt stolt över. Datorn som mamma och pappa och jorun sitter vid är en skitdator rent ut sagt, pappa tror att han är mer teknisk än vad han är, mamma vet att hon inte kan och jorun bryr sig inte så mycket tror jag. Det har i alla fall lett till att den näst intill inte fungerar och är så seg att då man mailar tar det lika långt tid somatt skicka berv ungefär. Men då kom jag på att dom ska få låna min dator, den här alltså. För jag kommer inte hinna få tillbaka den från lagningen innan vi åker och då ska jag få en liten en att ha med mig så att vi kan chatta och cama och allt vad det heter!! Ska lära dom nu i eftermiddag hur dom skaffar msn, det kommer bli så skoj och mamma kommer bli så glad att vi kommer ses på julis på någt vis, även om det är genom en dataskärm.

Nu ska jag dricka te och kolla på 5an. Märkte igår då jag sovde hos farmor att hon inte hade den kanalen, fick nästan panik. Hade planerat hela våran tvkväll efter programmen där. Slutade med att vi såg en dokumentär på ettan om berlin efter andra världskriget men var tvungen att stänga av för det blev för läskigt för mig. VI SES och om vi inte gör det innan fredag så PUSS PÅ ER och han en fin halloween, jul, nyår och kanske födelsedag också? Man vet aldrig. PUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSS!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: tina

HELLU jonna ven ar jo going to ingland??

2009-10-27 @ 19:47:28
URL: http://pallabralla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0