sunnyday

Står här vid datan och väntar på forre. Idag ska vi inte göra nått alls, affärerna stänger om någon timme och vi ska eventuellt hitta någonstans att tvätta.. börjar bli riktigt sällsynt att hitta rena kläder nu kan jag säga. Sen har jag märkt en grej också (ursäkta om jag är äcklig nu) Det här är ju en stor stad med tusenmillioner bilar och då blir det ju avgaster. Har som inte tänkt på det men när jag snöt mig här om dan så var snoret nästan svart... då vet man att man andas väldigt ren luft..

IGÅR var vi på gayklubb och jag ville verkligen va på g men hade sjukt ont i magen så vi åkte rätt tidigt. DÄR ska vi festa någon gång snart det är ett som är säkert!!! Håller tummarna för tania också och hoppas att hon ska få jobbet på french connection nu!! HOPPAS. Har inte så mycket mer att komma med nu faktiskt, känns sjukt skönt att  ha fått sovmorgon till 11 och sen städatupp lite och duschat, hela veckan har vart så jävla intensiv och nu blir det en paus! tack!!

Hoppas ni har det bra hemma och jag saknar er hela tiden, men vi ses snart!
Puss på mina JGfriends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0