söndag

Sitter här och har kramp.. kanske inte kramp men har försökt få mig till att packa men det går liksom inte. Förut tyckte jag att det var så himla skoj, skrev packlistor 3 veckor i förväg och hade fördigpackad väska dagar före. Men nu har det hänt nått med mig. Jag tror inte det finns någonting jag hatar mer än att packa, antingen har jag packat ner massa grejer som jag aldrig kommer använda och förmodligen i samma veva glömt massa viktiga grejer.. eller så fick dom inte plats för alla onödiga grejer jag ville packa just då. Jaaa så känner jag för packning. Kommer förmodligen åka med tom väska.

ÅH jag blir så jävla sur!!!!! med min dator kan man zooma på musplattan eller vad fan det heteroch nu har jag zoomat in den här sidan maximalt utan att jag ens fattat hur jag gjorde och kan därför inte göra nått åt det!!! så jävla irriterande!!! slänger den i väggen snart!!111

Nu ska jag till farmor, sen gå på bio med maggan och elinda! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0