söndag hos mallan

Var nyss på barnens zoo med malin och klappade massa hästar och gätter och påfåglar! Jättekul faktiskt! Nu sitter vi här och myser och väntar på att marcus ska komma hem så vi kan ta en liten avskedsmiddag. Världens mysigaste vecka här har det varit, kommer sakna malin en hel del! Får se hur det går det här, även om jag önskar att omständigheterna var lite annars så längtar jag hur mycket som helst till London. Saknar ollis som vanligt men you and me and doggi syns snart! VI SES SNART ALLESAMMANS och kom på nyårs annars blir jag så sur!





PUUUSS




Kommentarer
Postat av: Sara

Min söta stjärna, det kommer gå så bra det här. Och snart så ses vi ju alla igen! Me love uuuuu

2009-11-11 @ 21:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0