HEJSAN!

Har inte vart så aktiv, jag vet. Men vi har haft så fullt upp dom här dagarna! Sen var jag också smart nog att glömma sladden till min dator hemma.. mamma skickar den hit men ändå jävulskt jobbigt. I alla fall så älskar jag London mer än vad jag trodde, hade superförväntningar men dom har toppats ändå!!! LONDON ÄR BÄST! Försöker hitta en lägenhet kring Aldgate east, Aldgate eller Liverpoolstation. Östra london alltså, jättefint! Ska ta tag i det där snart och gå på någon visning i veckan! Var på en intrevju idag på  http://www.hawesandcurtis.com/ inte hemsidan då utan affären! Trodde jag hade gjort bort mig totalt när jag inte ens fattade vad det var för ställe och vart det var då managern ringde men det gick jättebra! Ska provjobba på tisdag och om jag vill ha det då så får jag det mest troligt!

Nuuu sitter vi här och orkar inte göra någonting, ska se en film strax eller gå till affären här borta som har ALLT (små sushiburkar med soyafiskar bland annat) Saknar er alla väldigt mycket, men det låter positivt det här med lägenheter och för tillfället så letar vi en med tre sovrum och då kan ni bo hos oss och va med oss och shoppa med oss och festa med oss och göra allt möjligt! Skulle bli så glad så eva-lena, sten, bullen, saris och maggan KOM HIT!

PUSS

Kommentarer
Postat av: kaka

jag vet inte, men jag kanske kommer och bor med er. Jag är så splittrad.. vad ska jag göra? vad gör jag här? vad har jag gjort och vad ska jag göra, jag måste härifrån eller måste jag stanna..... JOnna in på msn!

2009-11-16 @ 21:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0