fredaaaag

heeejheej, sitter här i soffan och är nöjd och glad! kom just hem från en lyckad intevju, ska förbi tesco och köpa lite grjs till håret och det bästa av allt i hela världen är att det finns toaletter här.. har gått omkring hela dagen och nästan kissat på mig, inte så jäkla kul. IKVÄLL så flyttar vi in i läggan, skrev på papperna idag och till ett väldigt förmånligt pris bor vi numera i en mysig lägenhet tilsammans med några trevliga människor!! kan inte bli bättre! Gjorde ett bra jobb och köpte nästan upp hela min sista svenska lön som kom idag.. forre är inte hemma än så jag antar att kortet inte är tomt än.

BRA DAG i alla fall, man är så nöjd med livet sånna här dagar!! IKVÄLL ska vi kolla in ett ställe som heter proud camden som en tjej på karen millen tipsade om! är riktigt peppad! nuuu ska jag käka en bit kyckling och champisar PUUUUUUUUUUUUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0