ca vas madame

HEEEEEEJ!! Nu sitter jag här vid min lilla data igen, flyttade in på kyrkan idag och sladden hade kommit på posten. Vet inte riktigt vad jag ska säga, kollade rum i lägenheter idag och ska eventuellt flytta in nu i veckan tilsammans med sara i annas gamla rum! Jättefint och mysigt! Ska provjobba på Karen Millen, covent garden imrogon och på fredag ska jag på intervju på Comptoirs des cotonniers, sen en till på tisdag på ett ställe jag inte kommer ihåg vad det heter... jag vet sjukt slarvigt att inte minnas det men det är så fullt upp just nu. Pluggar lite Millen nu iaf och ska strax duscha bort willesden green frånmig och sen gå till världens bästa tesco och köpa vad som helt, för det kan man där mina kära änner! Skulle jag va fast på ett ställe hela livet skulle jag utan tvekan välja den!! billigt vin också hehehe

KOKO var förresten BÄST!! forre hade bara inte hjärna att förstå det! Indie med lite housekänsla på en fet jävla skärm (eller så var det någon som spelade.. var inte vid mina sinnens fulla bruk så kan inte lova nått) tusen väningar och lokalen en 1700tals teater, kan det bli bättre?? NEJ. Nuuu håller jag på att fixa skype men det går inte riktigt som jag vill..

Saknar gömmsan och sten och sary och olly!! puss på er mina älskade vänner PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS

Kommentarer
Postat av: gömmsan

MISS YOU LONDONGIRL!!

2009-11-26 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0