TILL SARA

Hur svarar du i hem-mobiltelefonen? Hallå, har försökt svara nått lite mer artigt för pappa tycker det låter så dumt, men jag säger ändå alltid bara hallå..

Ringer det mycket till dig? Ibland ringer det inget alls på evigheter och ibland så ringer det en hel del

Ringer du mycket? om jag har pengar på mobilen, brukar ringa från den även om jag är hemma.. orkar inte gå till telefonen oftast

Vem ringde du senast? till sara tror jag

Hur mycket pengar har du? tänkte just kolla på swedbank, men jag antar att det är kring 91 öre som vanligt

Senast kramat och när? mamma, idag

Antal timmar sömn inatt? somnade kanske 3 och vaknade 12, så det blir 9?

Sov du ensam? nej, med valle

Vem sov du hos senast? hos olivia

Vem sov hos dig senast?  haha oj, kanske sara?   

Vem vet du mest om? jag vet inte..sara tror jag, eller forre

Vad ser du fram emot? STUDENTEN!!!!!!!

Vad vill du ha just nu? en grapefrukt...

Vem hånar du? haha, va ful fråga. ALB?

Vem längtar du mest efter? hahahha, kan inte säga men eve du fattar kanske om jag säger johnny depp?

Vem vill du helst slippa? HENKE, kan han bara gå vilse i skogen?

Anser du dig själv snygg? jag tycker mer att jag är söt

Är du en bra partner? om jag vill så är jag bäst!

Vad åt du senast? hm.. mörk choklad tror jag

Är du polare med grannarna? haha ne, vet inte vad dom heter

Har du varit utomlands? jaaa, tukiet två gånger och gran canaria

Vilken tid gick du upp imorse? vid 12, eller förretsen var det då jag vaknade, steg upp kanske 6

Vad gjorde du kl 2 inatt? tror jag sara och maggan satt på olles balkong och rökte vattenpipa

Vad är det första du gör på morgonen? äter nått

Vad ska du göra efter det här? borsta tänderna och sova tror jag

Vad är du mest rädd för? mörkret, men nu på sommaren är det rätt okej för då blir det aldrig riktigt mörkt!

Vart vill du gifta dig? På en fin mysig strand någonstans jättelångt bort

Vad hatar du verkligen? hatar ju endel grejer, men detvar jättesvårt att komma på nu.. jobbiga och störda personer, att inte komma ihåg vart bilen står då man har varit på ica osv.

Kör du bil? nej, det ska nog alla vara glada för

Har du ett jobb? ja, eller är vikarie. Världens bästa jobb tror jag

Gillar du att ha folk omkring dig? jaa, det är klart, men ibland vill man va själv cokså

Är du ett hälsofreak? haha nee verkligen inte, eller jag har mina perioder

Är du ensam nu? jaa det är jag

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? reklamlåtar brukar ju sitta, sen allmänt jobbiga låtar cokså, sånna som ingen egentligen gillar

Vill du gifta dig? det beror på med vem

Vill du ha barn? jaa, men det är en till grej som jag är riktigt rädd för, att föda barn. Men jag ska i alla fall ha en laban theo och leoni

Kan du förlåta? ja, det tycker jag att jag kan

Brukar du läsa horoskop? JA, tror vekligen på horoskop och stjärntecekn

Har du körkort? nej..

Favoritdjur? alla söta djur

Vad spenderar du dina pengar på? jag vet inte om jag ska vara ärlig, dom bara försvinner

Festar du? haha jaaaa det brukar hända

Äger du ett busskort? tror jag pantade in det på bussen för ett tag sen

Hur ser du ut idag? har mjukismyxor, en tröja och väldigt risigt hår

Nästa mål i ditt liv? att ha så kul som möjligt, det är meningen med livet tror jag

Vad såg du senast på tv? söndagsparty, men hade på ljudlös och kollade på gg samtidigt

 

 

Godis: allt rött sött och rosa

Stad: paris

Dryck: kaffe

Musik: håkke och lasse

Tv-serie: gossip girl

Film: pocahontas

Träning: haha, promme?

Bakverk: tårta

Kaffe: ssvart

 

SENASTE PERSON SOM

Såg dig gråta: hahah eve i olles trapp på valle, grinade som ett litet djur

Du gick på bio med: minns inte ens senast jag gick på bio.. förmodligen JG

Du gick på stan med: eve kanske?

Skällde på dig: pappa, om det mesta

Skickade ett e-mail till dig: får bara skräpmail, men sara

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? nej

Köpt någonting? en hel del, sprättar alla pengar jag har så fort som möjligt

Varit sjuk? blev det ganska nyss, hatar stina

Sjungit? jaa, gör det nu

Sagt "jag älskar dig"? säkert till mammi

Träffat nån ny person? ne, inte vad jag vet

 

SENASTE

Låt du hörde: oasis - don't look back in anger, nöter den nu

Personen du tänkte på: satt och tänkte på sommaren nu, och vad som händer sen, JG då

Sak du stal:hahah, har ju en jävla snattsjukdom... menar inte att plocka på mig saker sådär men det blir bara så, på jobbet råkade jag ta ett par nycklar men lämnade tillbaka dom såklart..

 

FÖRSTA

Första bästa kompis: rebecca

Första jobb:rikitga är väl klockarhjödens äldreboende

Första begravning? morfars.

Första piercing/tatuering: har ingen

 

 

KRYSSA I + RÄKNA = SUMMA

 

[x] Mamma

[x] Pappa

[ ] Styvmamma

[ ] Styvpappa

[ ] Styvsyskon

[ ] Bror

[x] Syster

[ ] Brorson

[ ] Systerdotter

[x] Mobiltelefon

[ ] Eget badrum

[x] Eget rum

[ ] Swimmingpool/utebadkar

[ ] Bastu

[ ] Gästrum/gäststuga

[x] Dator

[x] TV

TOTAL:6

 

[x] En säng lite större än normalt

[x] Mer än 4 par skor

[x] Solglasögon

[x] Klocka

[x]Mp3spelare/iPod

[ ] En fungerande playstation

[ ] Nintendo Wii

[ ] Xbox

[ ] Playstation portable

[x]Gameboy (joruns...)

[ ] Playstation 3

[ ] Xbox 360

TOTAL:6

 

[ ] Poker-bord

[ ]Basketkorg

[ ] Hockeyspel

[ ] Biljardbord

[ ] Pingisbord

[ ] Fooseball

TOTAL:

 

[x] Nattduksbord

[x] Stereo på rummet

[x] CD spelare

[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie and Fitch eller Hollister/ AE

[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort

TOTAL:3

 

[x] Jobb/sommar jobb

[ ] Shoppar minst en gång i veckan

[ ] Har dyr parfym

[x] AIM/MSN

[x] Kamera/video kamera

[x] Telefon

TOTAL:4

 

[x] Skoter/motorcykel/cykel/bil/fyrhjuling

[ ] Gitarr/trummor/basgitarr

[x] Piano/Keyboard

[ ] Något annat instrument

[ ] Varit på en kryssning

[x] Rest utomlands

[ ] Har en personlig tränare

[ ] Dyra smycken

[x] Träffat en kändis

TOTAL:4

 

 

[x]Platt/locktång

[ ] Har varit i en slagbur(?)

[ ] Har 1000 spänn på dig just nu

[x] Kreditkort, debetkort eller bankkort

[x] Rest i Europa

[ ] Varit på Hawaii

[ ] Varit i USA

[ ] Varit i Asien

[ ] Varit i Australien

[ ] Varit i Afrika

[ ] Varit i Sydamerika

TOTAL:3

 

[x] Föräldrarna har bil

[ ] Jet ski/båt

[ ] Husbil/vagn

[ ] Jag har en bil

TOTAL:1

 

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag.

[ ] Suttit i en limo

[ ] Suttit i en helikopter

[ ] Äger en videokamera (mobilen )

[x] Egen laptop

[ ] Egen dator

TOTAL:2

 

TOTAL SUMMA: VANLIG CHÄJJ

 

1-24 = Ghetto-kid

25-34 = Vanlig

35-40= Bortskämd brat

41+ = Överklassens snobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0