tårta

sitter och väntar på välrdens segaste forre... ska till stina och fira matteC med tårta, hoppas verkligen att dom sparat en bit till mig! Älskar vädret ute, har tredje gradens brännskador men vad gör det? livet är ju så fint då solen skiner! Hade ingen skola idag och det gjorde allt ännu mer bra. Imorgon ska vi redovisa om voodoo och göra en liten ritual, kommer bli spännande. Det är faktiskt jätteintressant, men lite sjukt också. voodoo alltså. Sitter och lyssnar igenom alla eurovisionlåtar! ALLA ÄR JU SÅ BRA. Vi satt och hade en egen jury i lördags hos eve, först kom finland.. men tvärr kom dom sist på rikiga! Men den där lilla gulliga norsken var också himla bra. det enda negativa som jag kan komma på just nu är att jag är så jävla lat, varför har jag inte fixat mitt körkort än?? brukar tänka att det ändå löser sig och attalla andra kan skjutsa, men livet kommer inte alltid vara så enkelt? kan jag få in det i min hjärna någon gång.. Nog för att jag inte gjort nått åt saken fast jag insett problemet, har borta min teoribok.. och sen måste man ju gå den där drogkursen också, ååååh det känns så jobbigt.



HEJDÅ till saras lägenhet nu också, kommer sakna dig så mycket!
nu kommer hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0