T-saren

Sitter och skriver om jävla skit ryssland. Satt hela eftermiddagen med eve och fick in alla frågor som man skulle svara på om första världskriget och kommunister och bosjeviker och allt vad det heter. Nu skriver jag om kalla kriget, som det inte finns ett skit att skriva om och som också självklart ska handla om bajs ryssland. Hela min dag har handlar om krig. krig krig krig och ryssland ryssland ryssland. Ska se tonårsliv nu och käka det sötaste eller fetaste jag kan hitta i köket.. fast nu har jag suttit här i allt elända så länge att jag inte vet om jag tar mig upp.. har vuxit fast kanske. Önskar jag va en Tsar och hade massa små livegna som sprang omkring och hämtade saker åt mig..

ni kanske är sugna på mer.. men snipp snapp snut nu är sagan slut (om JGs bråk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0