Hän(g)ke

Kom ganska nyss hem från skolan.. det värsta är att jag menar allvar också. Fascist-henke bestämde sig för att stolen skulle in idag annars skulle man inte få nått betyg. Satt där och kämpade och kämpade i flera dygn kändes det som, vid 7 så åkte jag och stina och köpte 4 pizzor ( för 100:- hur bra pris som helst på picasso!!) sen sattie vi oss igen och forsatte.. Kan med hela mitt hjärta säga att det där arbetet är det värsta jag gjort i mitt liv!!!!!  Som ENDAST är till för att bryta ner våra stckars psyken dessutom!! För vem har användning av att räkna ut hur en stol ritad i solid works kostar att tillverka, hur mycket det påverkar miljön och hur man sen ska förpacka den på bästa sätt?? Det är inte som på bilden då jag kan ta med nått fint hem och säga "här mamma kolla vad jag ritat" det skänker lite glädje i alla fall, till skillnad från självmordsstolen

KVÄLLSTÄVLING, hitta ordet
_ _ _ _ _ <- Ledtråd: Den jag hatar mest av allt. Vet du svaret har du chans att vinna en av hans kryckor!!

Kommentarer
Postat av: S

Hahaha, stackare!!



(henke, ej så svår at klura ut)

2009-05-28 @ 00:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0