häjj

vaknade alldeles nyss. hatar att sova då det inte är natt egentligen för jag blir så jäkla förvirrad då jag vaknar! fattar ingenting och så var det ju såklart nu också. Det har varit en slö dag, hade design där vi gör vårt nyckelskåp.. det är en så himla ojämn grupp. Vissa ser ut att platsa på någon konstutställning och andra är gjorda av femteklassare eller kanske även särskolelever. Sen hände det en hemsk grej idag också, jag skulle på toa innan vi skulle kolla på en projektarbetesredovisning av några i klassen. Stängde dörren som vanligt då, men då hör jag massa dunkande in i väggen.. trodde först att det var nån renovering på gång men så var tyvärr inte fallet, sen kom det ett och annat stön också (från toan brevid) fick panik och gick ut därifrån, sen satte vi oss utanför dörren för att få se vilka människor som inte kunde hålla sig hela dagen! hade verkligen velat se någon jag kände komma ut genom dörren så dom fick skämmas ordentligt (för vi sa till alla i klassen och dom ville ju förstås också kolla) fast det var bara två asyler som kom ut, den ena 10 min förre den andra..knäpp grej i alla fall. Men det där kanske är en normal sak att göra? vad vet jag


TE3D KLASSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0