GODMORGON

sitter och snorar och väntar på att sara ska vakna till så vi kan cykla till skolan, orkar inte åka och sitta själv med olle och prata om myrstackar... hade öppet mitt förnster inatt, eller den där lilla luckan brevid som jag inte vet vad den heter och nu har jag packat på mig varenda plagg som låg i soffan (nästan hela min garderob) tror jag överskattade värmen en aning faktiskt. Stina är i alla sjuk och snart ligger jag väl också halvdöd i sängen.. Idag ska vi vara med på tv, så jag måste fixa mig lite.. synd för jag har borta en tredjedel av mitt smink och jag är ingen som äger hela lådor, det betyder att det mesta användbara är försvunnet, men ska se om jag kan använda något i alla fall.. och kanske ta av mig klädhögen och hitta nått fint. Synd bara att jag tror att jag slänger bort mina pengar eller bränner upp dom omedvetet i sömnen för jag har aldrig ett öre, så jag har inte köp ett klädesplagg sen jag började 8an ungefär.. MEN DET ÄR HELT OKEJ! för solen skiner och jag nöter fortfarande samma fina låt, snart kommer den vara förbrukad föralltid men jag gör så, nöter dom tills jag lessnar. Nu ska jag dricka upp mitt te och sätta igång!

KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0