but don't look back in anger, I heard you say

Kom ganska nyss hem från sara, har sett gg och pratat om helgen. Idag har jag varit välrdens lataste människa och bara legat i sängen och kollat på filip och fredrik. Sen vid 7 så satte jag på tvn och kände hur jobbigt det var, men mot alla odds så cyklade jag till sary (eller senap på pet society) Alla i världen bestämde sig för att vara hur jobbia som helst idag cokså, det ringde oavbrutet i telefonen och självklart ville ingen prata med mig, bara med mamma. Sen kom det en hel folksamling utanför huset och skulle in.. bland annat evy som behövde en pälsmössa och två som skulle ge mamma presenter bara sådär, hon fyllde ju år i februari. Nått sånt där skulle aldrig hända mig..haha

Det har varit en jättetrevlig helg i alla fall! har hälsat på eves mormor och vera i bodbysund, nästan tappat mon mobil i plurret på lejonströmsbron, varit hos olle och sen ballis där jag och eve gjorde det väldigt mycket roligare än vanlig! sen åkte vi i en skottis hem! jobbade igår och så hade vi kalas med paj och negerbollar och vattenpipa, men stina har smittat mig med sin himla förkyling, ska dricka upp min kan jang nu och hoppas den blir bättre till imorgon

NU ska jag svar på ett frågeformulår som jag fick av sari och sluta nöta oasis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0