ACCEPTERA (inse faktum)

Tror nog jag kan påstå att det var världens sämsta valborgs, tänker inte låtsas som vissa andra att allt är okej och att vi inte har någon skuld i det här pinsamma barnsliga och äckliga bråket. Tyvärr så är det inte riktigt så lätt. Tänker inte leka vuxen och rannsaka(?) mig sjäv och ta råd av en person som på senaste tiden har betett sig som en person som rymmt från psyket. Jag skämms så fruktansvärt över det här. Inte över allt extremt elakt jag utsatt mina helt oskyldiga vänner för, utan att mina så kallade vänner som förövrigt måste vara förvuxna femteklassare skämmer ut oss på det här sättet och beter sig som att dom inte har någon hjärna över huvuudtaget.

TILL ELIN, Du fattar ju inte att det inte skulle vara något som helst bråk nu om inte glappat med din käft och sagt saker du inte haft NÅGONTING som helst att göra med. Vad fan har hänt med dig? du är inte samma person som jag kände förut ochdet är jävligt synd tycker jag. Att du blivit en tjejversion av emil.

TILL SARA: Du ska alltid låtsas vara så jävla över ärlig. Men jag ska säga dig att du har bevisat nu att du är bland dom falskaste jag känner, nu tänkerdu säkert "jonna din jävla skitunge, fan va du kommer ångra dig sen då adrenalinet lagt sig och inte är arg längre"  Men riktigt så enkelt är det inte. Hur fan kan du känna att du står utanför det här när det är du och elin som skapar det här pinsamma jävla bråket?'

Vi vill jättegärna att ni berättar för oss hur ni tänkte där? för vi vill så fruktansvärt gärna veta. Kan inte komma på en endaste bra anledning till det här bråket.

TILL STINA: Jag vet att du är jävligt arg nu. Men det är en sak som jag vill att du ska veta, utan att veta vad dom där chäjjerna där uppe sagt så tänkte jag bara berätta för dig att alla i hela vida världen snackar någon gång skit om sina vänner, det kan vara för att man är irriterad eller sur eller bra för att man är lite trött på den personen just då. Det är ingenting man behöver ta så hårt. Kan slå vad om att ni någon gång sagt någonting om mig som ni skulle må dåligt av att jag fick höra idag? Ingen är perfekt och vi är inte några supermega skitsnackare. Vi är likadana allihopa. Jag menar att ringa till takin och snacka skit är väl att gå lite över gränsen? har han nått med det att göra egentligen, och kanske inte emil för den delen.

Nu tycker ni kanske att det är lite fegt att ta det här på det här sättet. Men ring gärna upp på 070-2911327 eller 070-3633844 eller också 073-8993601 (comviq där då) eller så kan vi ta det öga mot öga. Möt oss i elevcafeterian 16.00 måndag så får vi veta vad som händer......
MvhJonna, Evelina och Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0