STAY THE NIGHT

sitter och lyssnar på melloalbumet och det är så himla bra!! är nästan lika peppad på finalen som på nyårsafton.. haha fattar inte hur det här har gått till, eve kanske har lagt nått schlagerpiller i min mat.. Ska börja packa alldeles strax men det känns så jäkla jobbigt, vet sominte vad jag ska ta med och kan slå vad om att jag inte kommer hitta igen hälften av det som ska med.. resten kommer va smutsigt. SKA HA CAPS HELA DAGEN OCH SE HUR MÅNGA SOM REAGERAR KOM JAG PÅ NU.. HAHA HAR VERKLIGEN TRÅKIGT. SPELADE POKER IGÅR HOS STINA FÖRRETSEN, DET GICK JÄKLIGT BRA FAKTISKT! MEN BÄST FÖR EVE TYVÄRR..

SKA GÅ IVÄG OCH FÖRSÖKA HITTA NÅTT ATT PACKA.. MEN HADE JU EGENTLIGEN TÄNK ÅKA OCH KÖPA EN RESVÄSKA, SÅ DET KANSKE VORE BRA ATT GÖRA FÖRE? JAJA... STAN NU KANSKE? ELLER MÅSTE DUSCHA FÖRST MITT HÅR SER UT SOM EN MOPP..

TILLBAKA TILL MELLO:
HEJJA ALCAZAR OCH MÅNS!!! VINNER NI SÅ TAR VI HEM ALLT, JAG LOVAR!!

SKA GÅ OCH GÖRA NÅGOT NYTTIGT FÖR EN GÅNGS SKULL..
PUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0