låt av evy and yvve

JONNA säger:
P-P-P-P-P-Peeepppaaar, YEAH pepparkakor det är vad vi vill ha, skaka det ur deras hjää - äärnaaa

JONNA säger:
YEAH jennifer tack för att du försökte hjärlpa mig, du är ändå en helt okej tjej, fjortisar ska bort från våran NV show, till deras puckade ideer säger jag NO

evelinaknutsson säger:
hatar alla från JG, hoppas fan att alla dom får IG. e så jävla trött på dom, därför gör jag denna sång..(erik och lina ni behöver inte komma fan, jg har gjort en scen om ett lan)

JONNA säger:
kan dom hålla käften en enda jävla gång, man hör ju inte min äckliga falska sång? dom kör över oss som stora bussar, om ni dödar dom jag lovar ajg bjussar (på en glass) PÅ EN FETING  GLASS I STORA LASS

REF: JG vi hatar er, är ni så blinda att ni inte ser? så dumma och tröga att man blir förbannad, jag är så arg att mitt hjärta stannar!!!

evelinaknutsson säger:
KAN NI BARA HÅLLA KÄFTEN OCH SLUTA störa. vill fan inte höra(på er)

Kommentarer
Postat av: DJ.KEFF_DUDE

Den äckliga tönten stod i eld och lågor, JG's kommentarer är bättre än droger.



kolla töntjävelns blogg, roligaste beefen ever! :)



vi backar er fullt ut!



2009-03-12 @ 02:29:46
Postat av: Eve

HEJ YOOO, VI VILL INTE HA POKERFACE UTAN LOW.

2009-03-13 @ 21:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0