gråååååååååå

och trist dag, försov mig till skolan och nu har jag bara legat i sängen och gjort ingenting, kollat lite mia och klara. Lyssnar på den finaste låten i världen nu också, sitter och tycker synd om mig själv och sådär.. tänk bara om nån skulle skriva så här till mig, TILL JONNA, du är bäst ->http://www.youtube.com/watch?v=t-idDbIfGvw&feature=related

allt är så tråkigt just nu, och stressigt egentligen men det är bara det att jag inte gör något så läget blir inte direkt bättre.. men först och främst tråkigt!!!!! TRÅKIGT.


ska baka en jävla kaka nu... eller nått annat. kul att på allt det  här tråkiga ska jag ha ett sånt förbannat sockersug, det tar knäcken på mig:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0