ALL I HAVE TO DO IS DREAM

fick studentmössan idag! nu känns det  verkligen på rikitg. åååh, blir så glad och lite ledsen på samma gång, KOM IHÅG ATT BESTÄLLA ERA NU EVY OCH SARI??hälsningar mamma jonna. Sen så pratade vi om noter och kloner och g-klavar och grisar idag, på musiken och NKn. Det känns så otrloligt mcyket lättare med allt då solen skiner, är så glaaaaad. Baldershowen gick också toppen! kommer sakna det så mycket nu när det är över, eller på ett sätt är det ju riktigt  skönt, men ändå. vore bra om skitskallestina kunde logga in snart så man kunde få bilderna... är så tröööööttt, och vi ska och träna ikväll jag och olivia, fyfan vad jag gruvar mig.. orkar inteeee....varför kunde jag inte få några hurtiga gener i mig?? nee jag skulle få sockerberoende latisgener.. skulle inte va emot lite genmanipulation här.. vill bara ligga här och kolla på mia och klara och skratta och sova.


får ta och rycka upp mig nu och sminka bort min fetingfinne som jag fått på hakan så jag inte skrämmer ihjäl någon, det kan ta ett tag, är som kebnekaise eller nått.. gokväll

Kommentarer
Postat av: S

haha sötnöt!

2009-03-20 @ 00:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0