åååååååååååååh

En fin fredag, firade stina med tårta och bärs!!! haha en bra kväll i alla fall, balzac var nästan lika tråkigt som vanligt men ändå ganska okej! Sov hos stine och kollade på djurkanalen hela dagen.. fast den heter juinte så utan nått coolare men nu mminns jag inte vad. Köpte karra och chirre och dirre coh käkade hela kvällen. Robinson var så spännande!!! längtar till nästa lördis. Nu ligger jag här och har skitont i ryggen och ska strax borsta tänderna men jag orkar verkligen inte, omdet inte var så att jag fick ont i tandköttet då jag inte borstar dom morgon coh kväll så skulle jag på fullaste allvar skita i  det just nu, så känner jag. Imorgon blir Stina 19 också, nog för att vi redan firat henne och att hon fått sin stock och allt men det räknas ju egentligen inte förrens imorgon(idag)



p.s. Jag brukar känna att personer som jag tycker om ofta gör mig till en bättre person än vad jag är, eller tar fram de lite bättre egenskaperna hos mig kan man kanske hellre säga. Förstår som inte hur du kan tänka egentligen, för en person som gör mig till ett mytomanpsykfall skulle jag inte vilja vara nära, vet inte om det bara är jag? Känner så i alla fall. Det är så jävla onödigt och synd att det inte går dit en till. Har inget mer att säga. Väntar bara på en rejäl jävla smäll.

Kommentarer
Postat av: knuttttttttis

ANIMAL PLANET!!!!!!!!!!!!

2009-03-22 @ 09:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0