sunnydaay

ÄNTLIGEN LEDIG!!! känns så skönt att jag inte tror att någon kan förstå det! Ikväll ska vi till kajutan, sen baka pajer hos elinda tydligen, känns bra att jag har någon som planerar min fritid då jag inte hinner själv! imorgon är jag LEDIG och jobbar bara tre dagar i veckan, tisdag onsdag och torsdag, så underbart skönt!! GU ÄNDÅ va glatt det känns! Det enda som känns skit just nu är att jag väntat på maten nu så länge att jag började äta av tårtan i kylen istället, så nu kanske jag inte kommer orka lika mycket kött som vanligt, ska grilla alltså.. dumt gjort. Känns som att jag håller på att somna nu men är samtidigt så himla pigg. Det brukar kännas såhär då jag druckit kaffe. Kaffe för mig är som knark för andra, jag blir helt kokko i huvet av det. därför dricker jag det inte så ofta, som sagt. känns som att jag alltid snackar om kaffe, kaffe hit och kaffe dit.. Är så himla rastlös, det är det som är problemet. Sitter och väntar på olle just nu, och maten som kommer att dröja 700 år ungefär.. kollar inte bloggar förutom katrin och bingos reseblogg och den har jag ju förstås redan kollat. Skulle ju kanske kunna kolla skor på nelly som alltid är kul, men kom fram till idag att min lön nästa månad exakt kommer räcka till Kos resan så nu måste jag vara lite ekononisk så skatteåterbäringen räcker tills dess och lite till.. fattar inte hur det ska gå till men jag får försöka.


en solig hälsning från cosmo-jonny här då!
ha en fin kväll, natt, morgon och dag PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0