gokväll

Kom hem från sara för ett tag sen. Vi kollade på morden i midsomer och käkade jordgubbar, fick två liter var för 30 kronor ocskå, hur bra som helst! Sitter och raderar alla mina sms nu, det tar ett tag för det finns inget "radera alla" grej på min mobil och jag är en sån som kan spara på sms skitlänge. Men det kan va så kul att ha, och man kan minnas så mycket!. Mitt bästa är "jag har haft 7 med din kompis:-P" hahahha det är så himla fint mest om man vet bakgrunden då, och det här kommer jag hata att jag tog bort sen "Hello.where are you doing.are you comeing night wiht we outside.im wait questions" men nu är det tomt. Kollade på lite filmer från alla klassisar vi haft på senaste också, fyfan så jobbig jag är på fyllan. Riktigt ordentligt jobbig, inte bara lite irriterande... GROVT STÖRANDE. Kommer inte vilja se röken av dom där filmerna på minst 80 år.. Men vi har haft roligare än vad jag trott att vi någonsin skulle kunna ha, och det är ändå en vecka av festligheter kvar!!

nu ska jag ta igen lite sömn, nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0