for helvete

ska till saras stuga på en liten stund, vet inte när för jag fattar inte ibland då hon pratar danska (men oftast) ska duscha i alla fall och kanske käka upp tårtbiten som aldrig verkar ta slut i kylskåpet! har inte fattat än att det är sommarlov, kan kanske inte säga att jag har det egentligen för jag har ju som sommarlov föralltid nu, eller jag är arbetslös om det säger mer.. Men det som känns bäst av allt är att jag kan åka vart jag vill när jag vill utan att behöva ta hänsyn till någonting alls, ingenting!! jag är fri som en fågel (det är rasmus på luffen på 4an nu om nån har lust att kolla) nu ska jag packa ihop lite grejer som kan behövas i bjuröklubb, kraaaaaaaaaam





köpte en sån här liten läckerbit nyss förresten, vill bara dippa den i tacodipp och äta upp den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0