bovve

Hemma efter en skithärlig dag i boviken med olle! Var lite molnigt och kallt i början men sen blev det helt perfekt, inte så stekhett som det varit dom senaste dagarna i alla fall. Pappa var jättegullig och hade med sig två skålar jordgubbar då han hämtade upp oss, helt perfekt! Nu ska jag steka lite krögarpytt och sen gå en lång promme med dogge, dolly och olli, skönt att man kommer överleva utan att nästan smälta också.. Vet att man inte ska klaga på vädret sådär men man fixar inte en sån värme här uppe när vi är vana med högst 19+ en solig sommardag.. Mindre än en månad kvar till Stockholm nu också, fyfan vad jag längtar till att komma bort här ifrån ett tag.. Igår åkte en till, Isak flyttade till Falun. Blir så ledsen då jag tänker på att fler och fler kommer åka nu, sen jag och forre i oktober. Vi kommer bara ses kanske på sommaren eller julen nu framöver, det känns tråkigt. Att inget kommer bli som förr. Men det blir ju förstås kul också, att göra det man verkligen vill! jaja, nu ska jag duscha av mig all sand som lyckats följa med hem och sen käka pytt

BECK ikväll också, sen ännu mer jordgubbar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0