ciao

kom ganska nyss hem från jobbet, funderar på om jag ska sova nu kanske.. det blev ungefär en timmes sömn inatt och så jobbade jag delad idag, så jag känner mig ganska sliten.. Igår hade vi en liten avskedsfest för isak, jättekul var det! satt på olles och calles, sen hände en hemsk grej och jag kom hem så jag hann byta om ungefär. Längtar bara så himla mycket tills den här jäkla helgen är över!! har heldag imorgon och det kommer ta ordentligt, gruvar mig så mycket.. men det är bara att bita ihop, sen är det STADSFESTEN som förmodligen kommer bli världens roligaste=) allt hade ju förstås varit bättre med hela jg, men vad ska man göra..



två söta töser på calles här ovan, hur härlig kväll som helst!! inte sämre heller med världens snyggaste claudio BELLO


Kommentarer
Postat av: Josefin ståhl

hahaha fin bakgrund....

min mamma

2009-06-28 @ 02:28:55
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0