C MOS

En fin dag, som dom senaste har varit och som dom framöver förmodligen kommer bli! (TA I TRÄ) har bara roliga saker kvar och jag har äntligen börjat fatta det!! har som inte kunnat få in i min lilla hjärna att skolan snart är slut, MEN NU FÖRSTÅR JAG, lite mer i alla fall. Imrogn ska vi se för taskiga ut, scouter ska vi va. Riktigt fula och äckliga men de ska vi bju på! för vi gör ut skolan!!! haha.. måste bara få säga det några gånger så att det går in en gång för alla! Ska bara tänka på alla roliga grejer nu har jag bestämt också, ingen får nämna att en viss tjej ska till norge och så, det skjuter vi upp så långt det bara går.



NU ska jag se gg och drömma om min kille på bilden där uppe. Imorgon smäller det. säger inte vart och när, bara att det gör det. INSE FAKTUM!!!
NATTINATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0