blött

ligger och gråter lite, såg just sista the hills avsnittet och nu lyssnar jag på en så fin låt. Den är så fin att man måste gråta då man lyssnar, tror att det är den finaste låten i hela världen. Vet att jag säger så om nästan varje låt hela tiden, men nu är det på riktigt. (kolla helst inte på gubben medans, blunda eller nått) http://www.youtube.com/watch?v=8Af372EQLck&feature=related  Blev dränkta idag också i vattenkrig.. riktigt ordentligt, har inte fått så mycket spö i mittt liv tror jag.. Igår var vi i alla fall hos evy i bure och jag var så otroligt sliten efetr den här veckan att jag slocknade vid 1 tror jag, det är inte en dans på rosor att ta studden kanjag berätta för dom som inte vet! Ikväll blir det ännu en klassis och sen bär det av till nocks? noks? nokks? vet verkligen inte vad det heter och inte vart det ligger heller för den delen, men det blir nog riktigt kul!



ha en bra kväll alla studdisar och ni andra med för den delen!
PUSSISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0