stinas stuga





här trillar jag ner då jag försökte ro, ibland märks det att jag var svagast i klassen





gummsan fick en egen båt



fin och solig dag, ser ut som jag förtjänar (som en liten kräftunge) kom hem från stina för att tag sen, elleer det är ett ganska långt tag sen såg jag nu.. kollade på grannfejden från jörn, världens roligaste avsnitt!!! skrattade så mycket att jag fick kramper i magen. Nu ska jag i alla fall sova tror jag, för cpskitdatorn är knäpp och ljudet har slutat funka så jag kan inte se mia och klara som jag verkligen ville.. Stan imorgon och köpa en resväska, gruvar mig så fruktansvärt för att packa, drömmer mardrömmar om det varje natt. GODNATT i alla fall till alla kräftkompisar där ute

Kommentarer
Postat av: E

HAha jag har nog aldrig varit så ful/lycklig/äcklad som på bilden på mig och min abbis (som tyvärr sekunden senare blev styckad)

2009-07-31 @ 17:28:12
URL: http://elinjoannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0