stinas sommarkollo

Igår hade  vi världens slöaste och bästa dag med pizza chips och ostkrokar, såg en jävla skit skäckis som skulle vart hemsk om man inte blivit så arg på dom där satungarna som sprang omkring och försökte bränna upp och sticka ihjäl alla (eden lake hette den om någon har lust att se.. men gör inte det helst) blir mina ungar sådär vet jag inte vadjag tar mig till, tror jag skulle måsta ha ihjäl dompå nått sätt.. Sen såg vi två mysiga filmer också, Vinterviken och En kärlekshistoria. jättejättefina filmer!

Nu sitter jag och och väntar på forre, som vanligt.. ska och käka på stan, sen jobb 16-21 som blir början på mig megaäckliga jobbvecka.. är ledig en dag och helgen jobbar jag 24 timmar per dygn ungefär. MEN SEN är det över! helt ledig är jag fram till Stockholm och Kos, känns hur bra som helst om någon undrar=)


VI SES DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!! 18/8-1/9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0