söndag

Sitter och skriver mitt cv nu, på engelska. Man skulle kunna tro att jag är världens duktigaste tjej som sitter och anstränger mig på det här viset, men om sanningen ska fram så översätter jag bara från google translate.. världens bästa grej!!

IGÅR firade vi Malin och Jessica i Malins stuga, eller lyxvilla vid havet kanske beskriver bättre.. blir fortfarande helt paff då jag kommer dit. Men i alla fall var det jättemysigt med glass och jättesöta muffins, karra, tävlingar (som vi vann, såklart hihi) jacuzzi och bad i havet=) hur mysigt som helst var det, jg-forre och jg-jonna var som väntat fullast på stället, men det ska man va go och gla och bju på!

IDAG ska jag bara sitta här tror jag, eller ska till Hanna och Tuva (mina kusiner) ikväll, men förutom att gå till bilen och in till stugan, sen från stuga till bilen och sen hem igen så kommer jag nog inte röra mig ett dugg idag. Det känns väldigt bra, att jag bara sitter hela sommaren som en liten lat palt.. Men vad ska man göra då vädret ser ut som det gör?

IMORGON ska vi i alla fall till umeå stina forre eve maggan och jag, forre ska till sjukan och ta prover och stina är snäll och kör, mot viss betalning av elins pappa förstås. Lönen kommer och jag ska köpa grejer som att det var min sista dag i livet! Vi ska käka tills vi kräks på mcdonnalds och köpa grejer tills vi drunknar på monki, de ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0