MCFEAST

Kom nyss hem från umeå en månadslön fattigare.. så känns det i alla fall. Köpte världens vackraste underbaraste mockajacka på mq, herregud så den är fin!! sen lite smått och gott, idfoundation, en fin tröja på monki, mcfeast mål som jag borde sparat lite av och tagit med hem för det smakade så gott, och så lite annat som jag inte kommer på nu.. är ganska slut och ingen är hemma, vet inte vart dom är allihopa, utan mat är jag också:( maggan som ska äta surströmming nu, det är nästan sp att jag cyklar till ica och köper mig en burk..

Fick reda på den sjukaste grejen jag hört i mitt liv idag förresten, vet inte om stina och eve bara ville skoja för det känns verkligenså, men tydligen inte. har du sovit under fredriks säng någon gång sara??? svara gärna för det  lät så sjukt, men kul också förstås, snabba på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0