kött

Sitter, eller liggger i sängen och äter lite köttfärssås och spagge. Har nyss kommit hem från jobbet, en lugn och trevlig dag! jobbigt bara att måsta stiga upp en sekund efter jag somnat ungefär, för det var så det kändes. Låg och tänkte på hela mitt liv igår, det gick inte att få stopp på det heller, allt kom på en gång. Helgen har i alla fall varit kul! men jävligt konstig, konstigaste helgen i världen tror jag. Speciellt lördagen, har ingen lust att gå in på detaljer men kul och konstig kan man summera den dagen. Var på Elins bröllopp också, hon var hur fin som helst! Är så glad för hennes skull. Man kan kanske tycka att 19år är en ganska tidig ålder att gifta sig, men jag kan slå vad om att det finns 30åringar som är mindre mogna för det där än vad hon är.

ÄR SÅ RASTLÖS!!!!!! vad ska jag göra?? brukar småäta då jag är rastlös, det är en grej som jag alltid gör. Men nu är jag inte ens hungrig och inget känns speciellt gott. Kan vara för att jag inbillade mig att en på jobbet hade magsjuka idag och skulle smitta mig, och omjag äter nått nu så kommer jag bara spy mer.. ja ni fattar. Så nu har jag inte ens det, käket.

SARA. Bryr mig inte om att du tjänar tusentals norska kronor lever livet och spiser pölse.. KOM HEM NU

Kommentarer
Postat av: Kaka

Så sööt du är johhnny ponny!! sakanr dig trees bien ska du veta!! and i'll see you in london baby!

2009-07-06 @ 23:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0