JÄVLA SKIT

Jobbade nyss klart första delen av min skitdag.. Har fem timmar kvar som kommer gå rätt så fort, men SEN kommer det väldigt jobbiga. Kommer förmodligen va skitpigg ikväll (har druckit kaffe fast jag inte får) och då jag slutar kommer jag inbilla mig själv att jag fixar att gå ut ikväll, se veronika och stanna lite till. Sen imorogn då jag ska jobba min helvettesdag så kommer jag spy och svimma och dö och förbanna mig själv att jag inte fattar att man behöver sova någon gång.. Så kommer det bli. Jag är helt säker, för jag har det dåligaste omdömmet i världen.. Menade förresten inte skitdag, det var lite orättvist. Men jag är fan avis på alla som är bakis idag, till och med det?? Hoppas ni kräks riktigt mycket och hade en skitkväll.. fast det vetjag ju förstås att ni inte gör, och inte hade.. ååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhh FORRE min enda vän=( fyfan för det här.

Förresten så ska vi ha kalas idag, jorun fyllde år igår och då ska alla släktingar komma idag. Så är det aldrig på min födelsedag, i mars alltså. Det brukar väl bli uppemot fyra personer som vill komma och gratta mig.. haha gud ändå vad jag sitter här och tycker synd om mig själv.. Tycker till och med mer synd om mig själv än vad jag skriver här, hundra gånger mer! Läs det här och va glada hörrni, ha en fin trästockskväll och skänk en tanke till mig på våning 4, och sara du kan  ju läsa det här och sluta slava i norge och komma hit på en gång eller i alla fall gå in på msn och sätta igång camen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

johnny my love! saknar dig till stjärnorna och tillbaka! har inget internet så har ingen msn osv.. men jag lovar det håller på fixa sig! ska höra av mig till veckan har MYCKET uppdatering ;)

2009-07-19 @ 22:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0