hej

kom nyss hem från östanbäck och mina kusiners stuga, är hur trött som helst... fattar inte hur jag kan vara det för jag har inte gjort något ansträngande alls sen jag slutade jobba. Men jag är väl bara lat, som vanligt. Ska färga min grova utväxt nu tror jag, eller se tyra och sen färga.. vi får se hur det blir. Har inget mer på hjärtat tror jag, förutom att STOCKHOLM  KOS och LONDON är en minut bort och jag har inget lyckats hänga med, ska leta reda på någon fet resväska på stan, helst den rosa men vi får se vad kortet säger. Forre du kan ju ringa mig så tar vi en promme? och imorgn kan vi ju kanske festa för det känns som ett tag sen, visst dåå???




gömmsan å ja

Kommentarer
Postat av: Gömmsan...

åhhh just efter förlovningen!!!;););)

2009-07-23 @ 17:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0