bajs

En mysig och kort dag på jobbet, helt perfekt! Hade kalas för en väldigt gullig gubbe som fyllde 96år. Tänk att man kan bli så gammal.. Men i alla fall så bakade vi tårta och han var så himla glad, blev nästan lite rörd då han ville komma in i köket och visa alla vad det skulle bjudas på sen. Det är det jag älskar så mycket med mitt jobb, man gör verkligen någonting som får andras liv att bli bättre. Världens bästa jobb egentligen. Nu sitter jag och ser några satc avsnitt som stina skickade igår, det avsnittet då carrie är tilsammans med politikern som vill ha kiss på sig.. det finns verkligen alla sorters människor.. jaja, nu ska jag ta på mig ett par tjocksockar för det har tydligen blivit höst ute nu, seeeeen måste jag på banken och jag gruvar mig så jävla mycket, dels för vad jag ska göra där och sen för att måste gå ut i regnovädret igen..

här är bilder från lite gladare tider, stadsfesten alltså






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0