hurricane gilbert

tiden går så fort, det känns som att det var nyss jag gick i trean och klättrade i träd och lekte med mcdonnals gossedjur, eller i alla fall började gymnasiet. Nu är det bara en termin kvar, håller på att få lite panik faktiskt. Vad ska jag göra? vad kommer allla andra att göra? Hur jobbigt kommer det bli att jag inte kommer att träffa alla som jag i vanliga fall ser varje dag? Känns som att jag bara har massa planer för att ha några, vet inte vad jag vill egentligen.

Jag vill bort här ifrån i alla fall, det är ett som är säkert. Alla äckliga och störda männikor, och alla som blir äckliga och störda bara av att vara i den här äckliga och störda stan. Folk som egentligen skulle vara smartast i världen blir äckliga och förstörda. Blir så jävla ledsen. Folk bara glider bort, som att dom aldrig funnits i ens liv från första början. Endel sakerkänns så jävla avlägsna att det mer känns som att jag drömt alltihop. kommer det alltid vara såhär eller, för det är det värsta som finns.

och jag är så besviken på dig. Du kanske inte förstår, för egentligen är det inte jag som borde vara förbannad. jag har bara jäkligt lätt att bli det. Men förr var du den jag litade på mest i hela världen och nu gör du saker som jag aldrig  trott att du skulle göra. Det är så jävla jobbigt att tro att man har ett en bra bild av en  person och sen så måste man bara bygga upp en ny sådär. Alla gör misstag, det vet jag verkligen. Men vad man gör sen, efter det där dumma är gjort, det visar också mycket. Om man verkligen ångrar sig eller om man gör samma sak igen helt utan att bry sig..


och hur gör jag nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0