hihi

En väldigt bra dag. Slutar halv ett varje månag och det är så himla härligt! Fick just lönen också, eller den kommer imrogon men ändå! och kollar lite grejer från asos, det finns så sjukt mycket att man blir snurrig i huvet, jag och olle beställde lite grejer där ifrån igår som förhoppningsvis kommer innan maggans kalas, håller tummarna!

Helgen var vål sådär, var hos stina i fredags innan vi for till balzac som var ganska kul! förutom en jävla skit person som borde hugga av sig huvet eller nått. orkar verkligen inte ägna en tanke åt honom. eller det var egentligen flera stycken som var störda mer eller mindre men mytomanäcklet tog priset. jaja nog sagt om det. Lördagen var ganska slö, vi köpte pizza och såg på tv ungefär tills jag skulle och jobba! Efter det såg jag bara en film och somnade som en stock ganska tidigt. Söndagen var en lugn dag tills jag och olivia skulle och träna. Det var min helg.

Har börjat läsa den andra twiligt boken, och jag kan ju inte säga att jag är lika imponerad som resten av världen. Tycker bella är så besatt och mesig, väntar bara på att edward ska dyka upp igen.. Men den kanske blir bättre? längtar till filmen i alla fall så man får se välrdens fräschaste kille igen hihi

här är lite pix från stine och ballen iaf





bråk bakom mig, det gick ganska vilt till



PUSS

Kommentarer
Postat av: sary

hihi så söta ni är allihopa, ses imorgon gullebulle DÅ är det jag som bjuder kaffe!

2009-01-27 @ 00:55:29
Postat av: mie

sugen på en ny bloggdesign? kolla in här: http://memie.blogg.se/2009/january/budgivning-lila-design.html

2009-01-27 @ 01:00:59
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ofta "andra twilightboken", som att den heter så..

2009-02-16 @ 14:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0