surpuppa..

är cpjävlasjuk fortfarande.. och har så tråååkigt. har nog suttit vid datorn/sovit vid datorn /umgåtts med datorn mer dom här dagarna än vad jag gjort i hela mitt liv. är så less. Sen känns det skit att jag bara hann vara på åhlens i en dag. nog för att tre kanske inteär något att komma med det heller, men det är ju mer än en. Det var kul där i alla fall, fullt med trappor och gångar och kort och koder, men ändå.
Ikväll ska väl förmodligen hela stan ut på balzac, ochförmodligen kommer det bli som alla andra gånger med samma personer och samma dåliga musik och samma stämning. Kan inte direkt säga att jag är avundsjuk. Är så äckligt less på den här stanoch allt som hör till. Skulle jag få en flygbiljett vart som helst i världen skulle jag pussa på den och flyga iväg. Kanske är lite väl negativ nu men balzac suger bajs.


En bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0