TORSDAG

och jag är så glaaaaaaaaaaaaaaaaaad!!! lov får vi imorgon klockan tio över ett och det kommer så förbaskat lägligt, skulle inte stå ut en dag till av ekonomi och etik. Fredagen blir fin med middag hos eve(?) och sen station, sen mello på lördag som jag längtar en hel del till, har blivit en sån melodifestivalentönt. På onsdag åker jag och stina och möter upp olle i stockholm också, sen är vi där resten av lovet! kommer bli så kuuul.
Skönt var det att sitta på waynes nästan hela eftermiddagen och slippa bajsjävel naturkunskapen som skulle ha dragit ner mig så himla mycket.. hade ni kul eller? käkade en så mumsig muffins att det inte va klokt.. Nu väntar jagpå att jorun ska komma hem så hon kan slänga ihop lite mat, för mamma jobbar kväll och jag är så oduglig så jag ska inte försöka göra något själv. Men det känns bra i alla fall, tiden går fort och jag älskar att det är ljust ute! taaack för att man slipper leva i ett mörkt hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0