smuts

vill tillbaka till svettturkiet och va så varm att det rinner från kroppen hela dagarna :( och sola och bada och va varm och till och med få solsting skulle jag vilka.. orkar inte med det här svarta skadade landet en minut till... blev så jävla deprimerad då jag kollade på bilder med sol och värme nu, önskar jag hade en bastu så jag kunde sitta där och låssas att jag var någon annanstans..


SVETTYPIX

Melodifestivalen idag i alla fall,det kan ju bli kul. Igår lanade vi the sims förretsen, detvar rätt så mysigt! synd bara att jag inte fick hot date att funka.. har aldrig testat det! sen var det ett tag sen man hade en hot date om jag gör mig förstådd nu. En lugn och skön helg blir det i alla fall, så jävla skööööööönt. Hade ni roligt på ballen igår då? nehe trodde väl det!!!

Pratade om en grej igår som jag tänkte på nästan varje dag förr. Nuförtiden så kan jag inte säga att jag bryr mig så mycket om det, och det tar inte så himla ont då jag tänker på det heller. Man gör sina val och hurvida man kan stå för dom och leva med dom sen är en annan femma. Undrar bara hur du mår nu, om du trivs i vad du har skapat runt om dig eller om du verkligen ångrar dig? Jag vet bara vad jag skulle ha känt, och det är riktigt rejäl panikångest. Trots att du har sagt nu hur du känner och vill förändra situationen så måste jag ta det med en nypa salt. Hoppas bara att du menar vad du säger, mest för din egen skull.

ska gåcoh duscha bort all förkylning och feber nu och bli lite mellofräsch! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0