SKOLIS







Måndag igen då, är lite rastös just nu. Hellre hade jag ju faktiskt haft sovmorgon och slutat lite senare! men ska inte klaga. Jag och sara har i alla fall tagit lite söta bilder idag, roligast nånsin är den då jag drattar ner för trädet på rumpan, skrattar varje gång jag ser den, var inte den bästa trädklättraren tyvärr..

har läst ut boken nu och ska börja på tredje, det känns ganska tungt. För förmodligen kommer ingen utav dom att vara bättre är ettan. och jag lite för dålig fantasi för att kunna föreställa mig edward rättvist. Längtar till fredag i alla fall då vi är lediga!!!

har inte så mycket mer att säga mer än att jag är så less på det här, hoppas det kommer en förändring nu när solen börjar lysa igen och man slipper vara så jäkla deprimerad hela tiden. hatar verkligen vintern, när jag slutar skolan ska jag aldrig vara hemma när det är så här kallt och snöigt och mörkt, det kan jag lova! Nu ska jag ringa Monica och se om jag får jobba i sommmar
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0