oui




En fin Tisdag, fick ju asos paketet idag och allt varså fruktansvärt snyggt!!!!!!!!! tappade andan och höll på att grina ungefär. Solen skiner ju så himla fint hel dagarna nu också! Imorgon är det skidor och jag har suttit hela dagen och försökt komma på hur jag ska slippa. men det funkar inte. ursch. har inte hunnit se GG än heller, det gör så himla ont i huvet nu så jag ska nog bara gå och lägga mig och hoppas att all snö hinner smälta tills imorgon så att skidorna inte går att använda, tänk om jag skulle ha sån tur? Alla hjärtans dag snart också, minns förra som var så jäkla konstig och misslyckad, får frossa i hela kroppen! sara du kan kanske hålla med där. ååååååååååååh glömde AA nu också. mår verkligen inge vidare, bara jag inte får feber. kände hur deperimerad jag belv av att försöka vara positiv
Nu ska jag sova och drömma om bättre tider. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0