måndag..

Känns fruktansvärt skönt att vi slutade tidigt idag. Har inte börjat må så himla mycket bättre och imorrse var det värsta på länge, drömde en hemsk dröm mitt i natten också så efter det kunde jag nästan inte sova. Som vanligt gjorde vi inte så mycket alls på fotot, jag och stina satt i en soffa ungefär, snurrade på en peng och fotade den lite. Nu snart ska vi till farmor och fira henne på födelsedagen, jättesynd bara att jag helt glömt bort att köpa en present.. hon får ta det i efterskott eller så. Sen har jag ett annat problem också... vet inte hur jag vill jobba i sommar, ska jag jobba heltid helaoch bli utsliten och förstörd men ha en del pengar, eller ska jag jobba halva och få lite halvlite pengar men fortfarande ha ett liv? eller ska jag kanske jobba 75 och hela sommaren? minns bara att förra var så fruktansvärt jobbig och att jag inte hade nått liv ibland, sen försökte jag vara duktig och lägga undan pengarna men då kändes det bara som jag slavat enda tiden på året som det egentligen går att leva här och slösat bort det sista sommarlovet. Nog för att jag gillar mitt jobb jättemycket, det kanske inte låter så kul att ta hand om gamlingar och torka rumpan och allt vad det heter, men jag trivs jättebra. Vet inte vad jag ska göra än.. och jag måste ju som meddela att jag vill jobba snart. hade varit kul att jobba på samma avdelning som forre också, men det kanske går att fixa?

Sitter och nöter en så himla bra låt -------->http://www.youtube.com/watch?v=240S04eCCC0

Kommer ett till paket från asos idag också och det ska bli så himla kuuuuul att öppna och testa allt!! haha... har helt glömt bort historiaprovet som vi har imorgon, får ta tag i det i bilen till bure. Älskar att det är ljust ute nu i alla fall, snön och kylan blir mer uthärdlig då solen gör så att det glittrar ute! men kan det inte bara bli sommar snart?

Håller på att få lite ångest nu också.. vad kommer alla göra sen? i sommar kan jag väl tänka mig att de flesta stannar och kanske jobbar, men sen? om jag och forre åker till london, några far kanske till norge? eller göteborg? blir så ledsen då jag tänker på att vi inte kommer ses varje dag längre som vi gjort i tre år. Nog för att jag längtar till studenten, jag menar det kommer ju bli hur roligt som helst. Men när det blir höst och skolan inte börjar om och alla gör sitt kommer det ändå kännas hemskt och lite tråkigt kan jag tänka mig..



(k.ö. ->)

So if we get the big jobs and we make the big money
When we look back now, will that joke still be funny?
Will we still remember everything we learned in school?
Still be trying to break every single rule
Will little brainy FORRE be the stockbroker man?
Can EVE find a job that won't interfere with her tan?
I keep, I keep thinking that it's not goodbye
Keep on thinking it's a time to fly
And this is how it feels

As we go on, we remember
All the times we had together
And as our lives change, from whatever
We will still be, friends forever


pussar på JG

Kommentarer
Postat av: Forpa

ÅÅÅ k.ö. JG EVE STINA JBOY SÄÄÄÄÄRY FORRE ALLT!!!!!!!!!!!! Jag vill inte att det ska försvinnaan det är ju vi, det är ju det jag älskar med livet... Studenden kommer vara en enda lång jävla fest men vad i fridens tider tar vi oss till sen?

2009-02-09 @ 16:26:33
URL: http://elinjoannaa.blogg.se/
Postat av: knutiz

hallå jag grät en liten skvätt när jag läste dedär..

2009-02-10 @ 00:19:51
Postat av: S

KÄRLEK TILL ER!

2009-02-10 @ 15:07:00
Postat av: S

Uppdatera din fis!

2009-02-12 @ 21:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0