JUSTIN BOBBY

Är helt slut, längesen jag mådde så här dååååååligt, fysiskt alltså. Höll på att kräkas 78 gånger idag och gick som i en tunnel. Men det har varit en toppenhelg ändå! vädigt annorlunda och konstig. Är så ledsen att vi inte tog några partypix..

I fredags åkte vi till alko, var lite halvrädd i början för torsdagen var den stormigaste dagen på länge. Lika kul som alltid i alla fall, hittade en så fin jackis som jag kan ha då det blir lite varmare (märkte jag igår, höll på att dö av kyla) Sen var vi hos stine och tog det rätt så lugnt ändå, några puckon kom dit också. Igår såg vi på melodifestivalen och gick på calles och olles! har försökt hitta alcazars låt men den finns ingenstans... välditg kul i alla fall. Nu idag åt jag en kyckligwrap på waynes som nästan kom upp igen och nu har jag suttit och sett top model. Om ett tag kommer forrsen och hämtar upp mig för att se beckan hos sariboy. Det blir så mysigt! hihi

Nu ska jag se välrdens roligaste serie Mia och klara på ettan!!! skrattar bara jag tänker på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0