hela världen är så underbar

en fin och lugn och skön helg. Igår såg vi melodifestivalen och spelade uno hos olle, det var så mysigt :) nu idag har jag bara vilat och duschat och lyssnat på världens bästa låt http://www.youtube.com/watch?v=yGNvjAWaRhA Minns så väl då mackan skulle spela på trästocks i sommras och jag skule träffa petra där och lyssna, det jobbiga var bara att jag jobbade på kvälllen och just då jag börjat cykla i ljusets hastighet till nordanå så börjar den här låten, som var den sista tror jag. var så ledsen men ganska glad på samma gång för dom hade så hög volym att den hördes hela tiden, tyvärr så var den slut då jag var framme men vad ska man göra.. det var en fin kväll i alla fall.

dolly håller på att tigga ihjäl sig för tillfället.. vet inte vad jag ska ta mig till med henne ibland. synd bara att jag ätit upp all mat och ännu mer synd att hon inte fattar det då jag säger det till henne, nu tigger hon ju i onödan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0