god morgon

men inte så himla god morgon enligt mig.. sov typ en kvart inatt och under den tiden hade jag världens mardröm om rymdvarelser och järvar! Men det är en fin dag idag trots det! Forre drog sig just iväg till jobbetoch jag ska käka frulle, läsa lite i min nya bok och sen gå och ta en kopp te på mitt nya ställe! kommer lägga hela lönen på koppar där kan jag säga redan nu. Vädret i London just nu: Moln, nära till regn och kallt som fan. En ovanligt bra dag!!


ikväll ska jag se ut såhär mina damer och herrar!! klädmässigt neeeej men sinnestämningsmässigt jaaaaaaa. SAKANR JG som varjreviga dag men vi kan skypa sen PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Katarina

Utvärdering:



Älskar bilder så det är ju alltid bra och mega plus med din härliga inställning på slutet.

Väderprognosen fick mig att le ända in i själen.

Du får the tea place att låta helt fantastiskt, så lovar att ta en kopp med dig där! utan tvekan. Bjuder till och med!



Slutbetyg 5/5



love you kitkat!



/S

2009-12-02 @ 23:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0