feveeeeeeeeeeeeer, when you kiss me fever when you hold me tight

Sitter och blir hånad på mcdonalds i irak.. eller edgaware road. Tog mig just hemifrån och ska överföra lite pengar och sen va duktig och gå till banken (enda stället dom har internett på en bit) Känner mig febrig och lite smått avtrubbad.. nu kom det in en sekt som sjunger nått ur koranen antar jag. Sånt är livet här.

Ikväll ska jag SOVA för det går inte för mig längre, gå och köpa ettduvetcover som är påslakan.. hur konstingt namn är inte det??? och vem vet att täcke heter duvet? ingen. hahah om jag glömmer vad det heter då jag är på primark kan jag bara tänkaDU VET vad det heter jonna, du vet.. tyckte det var lite kul. Fortfarande sjuk som ett litet äckel och det är ju mindre kul. Är jag det imorogn så tar jag livet av mig. HEJDå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0